maandag 4 maart 2013

Foto van de week

Deze foto van een oud landwinningsproject bij Paesens Moddergat heb ik vorig jaar maart gefotografeerd. Nu was afgelopen maand het thema "blauw" in het blad ROOTS.
Dus ik in mijn archieven gedoken en o.a.bovenstaande foto ingestuurd. Het zijn de laatste minuten van de zon voordat die ondergaat. Je ziet het niet maar van de kant waar de zon onderging was beduidend meer bewolking in de lucht te bespeuren waardoor er maar af en toe een paar straaltjes zon op de verweerde palen viel. Toen ik mijn compositie eenmaal bepaald had gaf de zon, met geweldig strijklicht, me nog een korte kans om deze foto te maken.





5 opmerkingen:

  1. Mooie strakke plaat Jowan, mooi de diagonale lijn van de pier, de stenen rechts doen goed mee in de compositie, de blauwe kleurstelling is heel mooi. Jammer dat de horizon niet net iets hoger ligt (verder uit het midden) maar dat kan hier helaas niet anders omdat je dan een deel van de wolken kwijt bent en die horen er echt bij. Mooie plaat.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke foto zou zo bij mij aan de muur mogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 't werkelijk een super mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jowan gefeliciteerd met het behalen van de derde prijs, super !

    Gr Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat dit berichtje al weer achterhaald is ;-)
    groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen