zaterdag 29 september 2012

Expositie Wildlife


Pamflet expositie wildlife

Een mijlpaal.
Het was een tijdje stil op mijn blog en dat had voor een deel te maken met de voorbereidingen van een expositie. Voor het eerst neem ik deel aan een expositie in een gallery. Erg leuk om dat allemaal voor te bereiden, maar ook veel werk. Welke foto's moet ik selecteren? Uiteindelijk was ik eruit en besloot alle foto's opnieuw na te bewerken met de kennis van nu. Er zit van alles wat in. Zoogdieren, hagedis, vogels en vlinders.

In oktober neem ik dus 4 zondagen op rij deel aan een expositie die gaat over wildlife. Behalve foto's kan iedereen ook genieten van schilderijen en houtsnijwerken.
Naast Petra verlooy, Ad van Lith, Diana Swinkels zal ik een kleine selectie tonen van mijn natuurfoto's.
Wie zin en tijd heeft in oktober is iedere zondagmiddag welkom bij gallery het berkendijkje in Beek en Donk.

iedere zondagmiddag in oktober 2012 van 13:00-17:00 en de toegang is gratis.

tot dan?


Meer informatie over de expositie en de gallery is te vinden op www.galleryberkendijkje.nl

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, altijd leuk. Heel veel succes en geniet van alle aandacht.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jowan,
    Leuk en ook spannend denk ik.
    Veel plezier en succes met de tentoonstelling. Ik hoop dat hij druk bezocht gaat worden.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Jowan, het is me te ver weg, maar anders kwam ik beslist een kijkje nemen.
    Succes en groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk initiatief Jowan, komend weekend organiseren wij iets soortgelijks in onze wijk t.w. KID (Kunst in Dierdonk) en wij doen daar met onze fotoclub (Fotodier) ook aan mee. Ik zal daar ook nog een blogje over maken. Heel veel succes met jullie expositie en ik zal zeker een kijkje komen nemen.

    Gr.,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mijlpaal, en nu verder ;).
    gefeliciteerd en geniet er van. ik hoop dat het je meer oplevert.
    groet
    cor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas wat uit de buurt Jowan.

    Wat leuk dit. Ik wens je veel succes en plezier!

    Gr. Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom waarschijnlijk komende zondag (14/10) even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen