woensdag 18 april 2012

Statieven van Sirui (2)

In de april uitgave van Chip Foto Video staat deze maand een foto van een jonge bosuil die ik een paar berichten eerder al heb geplaatst op dit blog. Bijna alle foto's die ik in 2012 heb gemaakt zijn met behulp van Sirui N2205 statief en K20X balhoofd gemaakt. Over het algemeen ben ik er zeer tevreden over, al zijn er wel wat dingetjes voorgevallen in het veld. Op dit moment wil ik er nog niet teveel over zeggen. Na publicatie van de laatste testresultaten, in de volgende uitgave, kom ik er even op terug. In het blad zit ook een CD waaronder een foto van een heidekikker die ik op de Stippelberg heb gemaakt.

Op pad gaan om foto's te maken zit er heel even nog niet in voor mij. Afgelopen week ben ik ongelukkig ten val gekomen tijdens een potje badminton.Een pijnlijke voet en knie met wat opgerekte pezen/banden tot gevolg. Gelukkig zit er vooruitgang in. Als het weer wat opknapt zal ik eens kijken welke fotografiemogelijkheden er nog zijn. Achterstallig database beheer krijgt nu even de aandacht.

update: lees aanvullende info op volgende link of kijk op hoofdpagina van het blog onder de knop Sirui Statief Veldtest

test,review,sirui,statief,tripod, balhoofd,k20x,n2205

7 opmerkingen:

  1. Mooi stukje Jowan en de foto super, dat geeft een fijn gevoel in een blad staan en daar profiteert je herstel ook van .
    Beterschap en tot Maandag

    Gr Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jowan.

    Vet om zo in een fotoblad te staan.
    Beterschap met de opgerekte onderdelen.

    groet Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jowan,
    Dit moet je maar beschouwen als een pleister op de zere wonde. Heel leuk om zo in een fotoblad te staan. Prachtige foto ook!
    Het allerbeste met je knie en voet.

    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jowan,
    Ik had het artikel al gelezen, en dus ook de foto gezien, leuk hoor!
    Beterschap en groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jowan,

    Leuk hoor zo'n artikel.
    Minder leuk je knie, beterschap.

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jowan, Ik heb het artikel nog niet gezien maar wel super gaaf natuurlijk om met een foto in het blad te zien en voor wat ik zo ziet ziet het er prachtig uit ie foto. Ga snel in de winkel kijken.gr Andrea

    Heel veel beterschap met je knie dat is wel balen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jowan,

    Een mooi stukje erkenning als één van je foto's wordt gepubliceerd.
    Beterschap!
    Gr. Kees

    BeantwoordenVerwijderen