zondag 25 maart 2012

ochtenddauw

click on me to enlarge
Spinnetje

Vanochtend met de fotoclub het gebiedje "Ruweeuwsels" ingetrokken om bosanemonen te fotograferen. Helaas kwam de zon maar niet snel genoeg door de mist en wilden de anemonen niet opengaan. Toen ik daar zo op de grond lag om een geschikte compositie te zoeken voor de anemonen viel mijn oog op een polletje gras. Op een van de sprieten zat een spinnetje. Ik vond dat ik daar ook een foto van moest maken. De foto's van de bosanemonen komen een blogje later.

5 opmerkingen:

  1. Bosanemomen in de vroege ochtend, klinkt goed, maar ik kan dit zeker ook waarderen, sfeervolle plaat.
    groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was vorige week zondag nog even in de Ruweelsel; slechts enkele Bosanemonen toen. Stonden er gisteren meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan wel geen Bosanemoontje, maar wel een hele andere mooie macro!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is oog hebben voor detail, zo'n klein spinnetje op een grashalm.
    De bosanemonen zullen vast prachtig zijn, zeker als je het treft met het licht. Ben benieuwd naar je foto's.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat zo'n klein spinnetje je opvalt. Heel leuk op de foto gezet.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen