dinsdag 31 januari 2012

Blog Award

Dikke knipoog van de Bosuil

Vandaag werd ik verrast door een Liebster Blog award. Andrea Gulickx van Painted By Light stuurde me een Liebster Blog Award. Dat is een award van medebloggers aan blogs met minder dan 200 volgers. De bedoeling is dat je die weer doorgeeft aan 5 andere bloggers.

De blogs die van mij een award verdienen zijn die van:

Jarno van Bussel

Cor Fikkert
Dennis Molenaar
Marcel van de Kerkhof
Gerard Schouten

Stuk voor stuk blogs waar ik graag terugkom omdat ze de natuur op hun eigen manier uitstekend vastleggen. (klik op de namen voor een link naar hun blog)

4 opmerkingen:

  1. Hallo Jowan,

    Ik wil je hartelijk danken voor je award. Heel leuk dat ik er bij sta!
    Ik zal het snel doorgeven!

    Gr. Dennis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Jowan, je site verdient het om op deze wijze in het zonnetje gezet te worden!
    Ga zo door.
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. harstikke bedankt,

    ik weet alleen niet aan wie ik hem moet doorgeven.
    zijn er ideen?
    groet
    cor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Die uil is zo geweldig!
    Groetjes, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen