woensdag 4 mei 2011

LESBOS


Het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Dat heeft alles te maken met een vakantie op het griekse eiland Lesbos. In de laatste helft van april en de eerste helft van mei is Lesbos heel erg in trek bij vogelaars. Met de gids "A Birdwatching Guide to Lesvos", geschreven door Steve Dudley, in de hand heb ik samen met zeven andere vogelaars/natuurliefhebbers het eiland verkend. Leuk dat we tijdens een van die trips Steve ook daadwerkelijk tegen het lijf liepen en dat hij een tip gaf naar een van de meest vogelrijke akkers die Steve ooit in zijn 12 jarig historie op Lesbos was tegengekomen. Ruim 3000 foto's heb ik genomen en die moeten nog allemaal uitgesorteerd worden en vooral naar de prullenbak verdwijnen om een acceptabel aantal foto's over te houden. Per dag wil ik nog een kort verslagje typen. Als voorschot alvast een Hopje dat we de eerste dag tegenkwamen.

1 opmerking:

  1. Ik heb met plezier deze hele Lesbos serie zitten bekijken, wat een rijkdom aan vogels
    groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen